STØT KORET – STØT FÆLLESSKABET

Sorø Klosterkirkes Drengekor er finansieret af Sorø Menighedsråd. Det vil sige at de dækker vores udgifter til dirigenten, stiller lokaler til rådighed når vi øver, dækker løn til sangere ved højtidsgudstjenester, sponsorer vores 2 års nål og hjælper til ved enkeltstående ekstraordinære udgifter, så som fællespisninger. Alt hvad der går udover disse, så som korweekends, korrejser, kortøj, 10 års nål, udgifter i forbindelse med fælles arrangementer m.m. bliver dækket af vores støtteforening. Foreningen tjener penge hver gang koret giver koncert “udafhuset”, via fondsansøgninger, private enkelt donationer og ikke mindst vores støttemedlemmer.

Med et støttemedlemskab bidrager man ikke kun til korets daglige virke – man er nemlig samtidig med til at støtte korets fællesskab. Uden et velfungerende fællesskab ville der intet kor være. Dit bidrag kan altså gøre en stor forskel for drengene og mændene i koret. Du får tilmed et nyhedbrev med informationer om kommende koncerter, historier fra korets hverdag og rejser, og en masse skønne billeder.

Bliv støttemedlem – det koster kun 250 kr. pr. år

Når indbetalingen er registreret i støtteforeningen tilsendes medlemsnummer, udløbs dato samt foreningens vedtægter via mailadressen. Der vil ca. 1 måned inden medlemskabets udløb, blive tilsendt en mail, om man eventuelt ønsker at forny medlemskabet til støtteforeningen. Hvis dette ikke ønskes annulleres medlemsnumret og der vil ikke komme flere henvendelser fra støtteforeningen.

Gå i gang med at taste din søgning herover og tryk enter for at søge. Tryk ESC for at annullere.

Tilbage til toppen